Hodnotit a plánovat (aneb co bylo a co bude)

Druh
Popis

autor Irena Trojanová, který otiskl časopis Speciál pro školní družiny : příloha časopisu Řízení školy, roč. 8, č. 5 (2021), s. 5-7.

Ředitelka základní školy poskytuje informace, jak vyhodnotit činnosti za uplynulý školní rok ve školní družině a jak naplánovat rok budoucí. Východiskem plánování je stanovení oblastí sledování a nástrojů k realizaci sledování. Autorka doporučuje web České školní inspekce: Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Poznatky je možné zařadit do SWOT analýzy. Na základě analýzy je zřejmé nastavení cíle a správnost nastavení ověřit pomůckou SMART/ER, která popisuje vlastnosti cíle: S-specifický, M-měřitelný, A-ambiciózní, R-reálný, T-termínovaný, E-ekologický, R-recorder (zaznamenatelný). Na základě cíle je možno vytvořit plán.